سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 4  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 62878
 
وخدا گمشده ای داشت...
 
ریشه های روانی و پیام های نهفته در بیماری ها
نویسنده: حدیث(چهارشنبه 85/7/26 ساعت 1:52 عصر)

برخی از درمانگران معنی گرا معتقدند در واقع مصرند که هر بیماری دارای معنای شخصی است . از نظر این متخصصان بیماری انعکاسی است از بینش ها و روحیات منفی انسان.

درد:نیاز به محبت احساس گناه

ناراحتی های پوستی:اضطراب . ناپاکی مدفون شده گذشته . احساس تهدید

لخته شدن خون: مسدود کردن جریان شادمانی

سردردها: خود را بی اعتبار پنداشتن . انتقاد از خود

خستگی: مقاومت . ملال . بی علاقگی نسبت به کاری که انجام می دهید

فشار خون: مشکل عاطفی دراز مدتی که حل نشده

حافظه: ترس . فرار از زندگی . ناتوانی برای دفاع از حق خود

تهوع: ترس . نپذیرفتن اندیشه یا تجربه ای

ناراحتی های تنفسی: ترس از فرو دادن کامل زندگی .برای خود حق زندگی قایل نشدن

بی خوابی: عدم اعتماد به فرایند زندگی

دیابت: هیچ چیز شیرینی به جا نمانده

زخم معده: چه چیز شما را می خورد

یبوست: در گذشته ماندن . گاه نشانه خست

سفید شدن مو: فشار. اعتقاد به فشار

ناراحتی های قلب: مشکلات دراز مدت هیجانی و عاطفی . عدم شادمانی



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ببین
زیبایی
اول به نام دوست که هر چه داریم ز اوست
ریشه های روانی و پیام های نهفته در بیماری ها
اسخنی با خدا

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
وخدا گمشده ای داشت...
حدیث
شیشه دل را شکستن احتیاج سنگ نیست این شقایق با نگاهی سرد پر پر می شود

|| لوگوی وبلاگ من ||
وخدا گمشده ای داشت...

|| لینک دوستان من ||
غزل

|| لوگوی دوستان من ||


|| اوقات شرعی ||